Skutečně správné rozhodnutí je vždy pro kvalitu!

Již ve 30. letech minulého století vsadil Josef Hanák (dědeček současného majitele) na poctivé řemeslné zpracování výrobků a na špičkovou povrchovou úpravu nábytku a společnost Hanák nábytek v tom pokračuje do dnes.

Největší radostí pro každou společnost je, když se k nim zákazníci vrací. U firmy Hanák nábytek je to pak kvůli kvalitnímu a rychlému servisu, který nenechá velkou výrobu stát v případě nepředvídatelných událostí.

Není tomu tak dávno, co jsme v provozu pana Hanáka vyměnili dělící pilu HOLZMA, která i po celých 25 letech odváděla dobrou práci. Tento veterán z logiky věci nestíhal modernímu tempu dynamické výroby, a tak mu bylo dopřáno zaslouženého odpočinku. Kvalitu nahradíte jak jinak, než opět kvalitou. Nástupcem se stala moderní, tichá a takřka bezúdržbová pila HOMAG SAWTEQ B-200. Přejeme společnosti Hanák nábytek spokojenou práci s novým kusem kvalitní technologie!

Využijte novou servisní aplikaci Homag

Pomocí služby HOMAG ServiceApp můžete rychle a snadno kontaktovat servisní středisko HOMAG.

Stačí skenovat QR kód na vašem zařízení pomocí mobilního telefonu, vybrat službu kterou potřebujete a budete připojeni ke správnému kontaktnímu partnerovi společnosti HOMAG.

Ukázka použití Homag Service App v praxi - skenování QR kódu

Ke stažení pro váš mobilní operační systém: