
Servisní kuchařka
Co je nezbytné pro efektivní vyřízení objednávky
Vždy zvažte závažnost situace, vhodnost telefonické podpory (TSN připojení – Teleservis), nutnost výměny dílu a výjezdu technika a zašlete písemnou objednávku na servis.
- Jméno firmy, adresa provozovny + zákaznické číslo Homag
- Výrobní číslo stroje, typ stroje (uvedeno na výrobním štítku či výše)
- Co nejpřesnější popis problému, doplnit fotografií nebo videem, pokud to pomůže k pochopení/upřesnění situace
- Jak k poruše došlo, při jaké příležitosti (výměna nástrojů, změna parametrů, výpadek el. energie, kolize agregátu apod)
- Pokud víte, že je pro provedení opravy nutný ND, prosíme vyhledejte jeho objednací číslo
- Kontaktní osoba, obsluha stroje
HOMAG eSHOP
- Identifikace ND v el. dokumentaci Vašeho stroje pro přihlášení Vaším zákaznickým účtem HOMAG
- Objednání ND přes EPARTS
- Aktualizace a správa licencí Vašeho software
VÁŠ ON-LINE PŘÍSTUP KE SLUŽBÁM SERVISU
Po přihlášení do platformy TAPIO můžete využívat celou řadu aplikací, které Vám pomohou vyřešit Vaše servisní požadavky snáze, rychleji a odkudkoliv. K přihlášení použijte svůj zákaznický účet HOMAG.