Servisní kuchařka

Co je nezbytné pro efektivní vyřízení objednávky

Vždy zvažte závažnost situace, vhodnost telefonické podpory (TSN připojení – Teleservis), nutnost výměny dílu a výjezdu technika a zašlete písemnou objednávku na servis.

  1. Jméno firmy, adresa provozovny + zákaznické číslo Homag
  2. Výrobní číslo stroje, typ stroje (uvedeno na výrobním štítku či výše)
  3. Co nejpřesnější popis problému, doplnit fotografií nebo videem, pokud to pomůže k pochopení/upřesnění situace
  4. Jak k poruše došlo, při jaké příležitosti (výměna nástrojů, změna parametrů, výpadek el. energie, kolize agregátu apod)
  5. Pokud víte, že je pro provedení opravy nutný ND, prosíme vyhledejte jeho objednací číslo
  6. Kontaktní osoba, obsluha stroje

Pro usnadnění vyhledání ND

  • Identifikace náhradních dílů v el. dokumentaci Vašeho stroje
  • Aktualizace a správa licencí Vašeho software www.eparts.de
  • Jak to funguje ? Viz. QR kód

Pro usnadnění komunikace

Pro jednoduchý a rychlý kontakt můžete rovněž využít HOMAG Group ServiceApp (zdarma k dispozici na Apple App Store a Google Play Store).

  1. Naskenujte QR kód
  2. Vyberte servis / objednání náhradních dílů, zavolejte nebo pošlete e-mail