Servisní kuchařka

Co je nezbytné pro efektivní vyřízení objednávky

Vždy zvažte závažnost situace, vhodnost telefonické podpory (TSN připojení – Teleservis), nutnost výměny dílu a výjezdu technika a zašlete písemnou objednávku na servis.

  1. Jméno firmy, adresa provozovny + zákaznické číslo Homag
  2. Výrobní číslo stroje, typ stroje (uvedeno na výrobním štítku či výše)
  3. Co nejpřesnější popis problému, doplnit fotografií nebo videem, pokud to pomůže k pochopení/upřesnění situace
  4. Jak k poruše došlo, při jaké příležitosti (výměna nástrojů, změna parametrů, výpadek el. energie, kolize agregátu apod)
  5. Pokud víte, že je pro provedení opravy nutný ND, prosíme vyhledejte jeho objednací číslo
  6. Kontaktní osoba, obsluha stroje

HOMAG eSHOP

  • Identifikace ND v el. dokumentaci Vašeho stroje pro přihlášení Vaším zákaznickým účtem HOMAG
  • Objednání ND přes EPARTS
  • Aktualizace a správa licencí Vašeho software

VÁŠ ON-LINE PŘÍSTUP KE SLUŽBÁM SERVISU

Po přihlášení do platformy TAPIO můžete využívat celou řadu aplikací, které Vám pomohou vyřešit Vaše servisní požadavky snáze, rychleji a odkudkoliv. K přihlášení použijte svůj zákaznický účet HOMAG.