Servisní kuchařka
Co je nezbytné pro efektivní vyřízení objednávky
Vždy zvažte závažnost situace, vhodnost telefonické podpory (TSN připojení – Teleservis), nutnost výměny dílu a výjezdu technika a zašlete písemnou objednávku na servis.
- Jméno firmy, adresa provozovny + zákaznické číslo Homag
- Výrobní číslo stroje, typ stroje (uvedeno na výrobním štítku či výše)
- Co nejpřesnější popis problému, doplnit fotografií nebo videem, pokud to pomůže k pochopení/upřesnění situace
- Jak k poruše došlo, při jaké příležitosti (výměna nástrojů, změna parametrů, výpadek el. energie, kolize agregátu apod)
- Pokud víte, že je pro provedení opravy nutný ND, prosíme vyhledejte jeho objednací číslo
- Kontaktní osoba, obsluha stroje
Pro usnadnění vyhledání ND
- Identifikace náhradních dílů v el. dokumentaci Vašeho stroje
- Aktualizace a správa licencí Vašeho software www.eparts.de
- Jak to funguje ? Viz. QR kód
Pro usnadnění komunikace
Pro jednoduchý a rychlý kontakt můžete rovněž využít HOMAG Group ServiceApp (zdarma k dispozici na Apple App Store a Google Play Store).
- Naskenujte QR kód
- Vyberte servis / objednání náhradních dílů, zavolejte nebo pošlete e-mail